Direct aanmelden

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u een overzicht van de veelgestelde vragen. Staat uw vraag hier niet bij? Stel u vraag dan per e-mail aan b2b@nederlandmobiel.nl.

Hoe meld ik me aan?

Door te klikken op de button "registreer"of "direct aanmelden". U vult de velden zorgvuldig in en wij regelen de rest.

Hoe log ik in?

Met uw e-mailadres en het wachtwoord. U moet wel eerst geregistreerd zijn en uw account moet geactiveerd zijn.

Hoeveel advertenties kan ik plaatsen?

Heeft u een abonnement voor Nederland Mobiel - B2B? Dan kunt u een onbeperkt aantal auto's plaatsen.

Hoe kan ik een zoekopdracht plaatsen?

In het zoekresultaten-scherm ziet u rechts een rood blok met de tekst 'Zoekservice'. Klikt u op 'Opslaan', dan wordt uw zoek-opdracht opgeslagen. U kunt met het beheersysteem eenvoudig uw zoekopdrachten wijzigen, verwijderen of nieuwe op-drachten toevoegen. U ontvangt van ons dan meteen een e-mail, zodra een nieuw geplaatst voertuig aan uw eisen voldoet!

Hoe plaats ik als bedrijf een advertentie met handmatige invoer?

Als eerste moet u registreren, dan inloggen in het beveiligde gedeelte van de site en vervolgens kunt u starten met advertenties plaatsen door in het scherm bovenaan onder advertenties op 'toevoegen' te klikken. U vult dan de gegevens van het voertuig zo compleet mogelijk in en klikt op toevoegen als alles correct verlopen is. Wilt u toch nog iets wijzigen, dan kunt u de gewenste wijzigingen aanbrengen door op de knop rechts velden wissen te klikken en de veranderingen aan te brengen. Heeft u al op toevoegen geklikt, maar constateert u onvolkomenheden, dan kunt u uw advertentie altijd veranderen via de button 'overzicht'. U maakt dan gebruik van het eenvoudige beheersysteem!

Hoe gaat het plaatsen van advertenties als ik als bedrijf een koppeling heb?

Plaatsen met een koppeling is nog eenvoudiger. U hoeft eigenlijk helemaal niets te doen, mits de koppeling geactiveerd is. In het adverteersysteem moet u dan wel de handelsprijzen aangeven. Alleen uw advertenties voorzien van handelsprijzen worden doorgeplaatst naar Nederland Mobiel - B2B

Is er ook een koppeling tussen mijn eigen website en Nederland Mobiel mogelijk?

Ja dat is mogelijk. Stuur een e-mail naar b2b@nederlandmobiel.nl met uw verzoek en wij doen u graag een aanbod.

Hoe kan ik een advertentie verwijderen of aanpassen?

U logt in en bevindt zich dan op het beveiligde gedeelte van de site. Klikt op 'overzicht' onder het kopje 'advertenties'. Er verschijnt dan een overzicht van uw advertenties. Door gebruik te maken van de buttons 'bekijk', 'wijzig' en 'verwijder' kunt u heel eenvoudig veranderingen aanbrengen of advertenties verwijderen. De wijzigingen zijn direct zichtbaar op onze site!

Hoe kan ik mijn adresgegevens als deelnemer aanpassen?

U logt in en bevindt zich dan op het beveiligde gedeelte van de site. Rechts in het scherm ziet u 'deelnemer' staan en daaronder 'gegevens'. Als u daarop klikt kunt u uw gegevens in de velden aanpassen. Klikt u op 'wijzigen' zijn de gegevens opgeslagen. Klaar

Hoe kan ik mijn e-mailadres als deelnemer aanpassen?

Uw e-mail adres kunt u zelf niet wijzigen. Om het e-mailadres te wijzigen stuurt u een bericht naar b2b@nederlandmobiel.nl met het verzoek dit aan te passen.

Ik ontvang de 2 wekelijkse e-mail niet?

Waarschijnlijk bent u afgemeld of nog niet aangemeld: klik dan op registreren en vul de velden zo compleet mogelijk in. U ontvangt de mailing list dan binnenkort. Bent u wel aangemeld, maar ontvangt de lijst toch niet? Dan is het mogelijk dat uw spam-filter de lijst als ongewenste e-mail ziet. In dat geval kunt u het beste contact opnemen met uw provider.

Hoe kan ik alle B2B advertenties bekijken?

Als u alle advertenties wilt bekijken kunt u inloggen in de website en onder het kopje aanbod op overzicht klikken. Of u klikt op de link in de tweewekelijkse mail.

Betalen, hoe gaat dat?

Na registratie ontvangt u een factuur per post. Op de rekening treft u het bedrag, de betalingstermijn en onze bankrelatie aan.